Поясніть, будь ласка, значення слова “конверсія”.
Забули пароль? Будь ласка, введіть адресу електронної пошти. Ви отримаєте посилання та створите новий пароль.
Будь ласка, коротко поясніть, чому Ви вважаєте, що про це запитання слід повідомити.
Будь ласка, коротко поясніть, чому Ви вважаєте, що про цю відповідь слід повідомити.
Будь ласка, коротко поясніть, чому Ви вважаєте, що про цього користувача слід повідомити.
Конверсія – це показник, який відображає відношення кількості осіб або користувачів, які виконали певну дію, до загальної кількості осіб або користувачів, які могли б цю дію виконати. Зазвичай конверсія використовується в контексті маркетингу та веб-аналітики для вимірювання ефективності дій або кампаній.
Наприклад, якщо ви запустили рекламну кампанію і хочете виміряти її ефективність, ви можете використовувати конверсію для вимірювання, скільки людей, які побачили вашу рекламу, насправді здійснили покупку, заповнили форму, підписались на розсилку тощо.
Більш практичний приклад – якщо у вас було 100 відвідувачів веб-сайту, і з них 5 зробили покупки, то конверсії дорівнює 5%.