Я питаю відповідно до фріланс-біржи, бо був замовник з яким вже працюємо певний час і раніше не було ніяких проблем, але зараз я не отримав від нього оплати та ніякого пояснення. Що можно зробити в такій ситуації?
Забули пароль? Будь ласка, введіть адресу електронної пошти. Ви отримаєте посилання та створите новий пароль.
Будь ласка, коротко поясніть, чому Ви вважаєте, що про це запитання слід повідомити.
Будь ласка, коротко поясніть, чому Ви вважаєте, що про цю відповідь слід повідомити.
Будь ласка, коротко поясніть, чому Ви вважаєте, що про цього користувача слід повідомити.
Якщо замовник не оплачує зроблене замовлення, спочатку варто спробувати зв’язатися з ним і домовитися про сплату.
Якщо замовник не реагує на повідомлення, можна спробувати звернутися до підтримки фріланс-біржі і подати скаргу на замовника. В деяких випадках біржа може допомогти вирішити конфлікт і домогтися оплати за виконану роботу.
Якщо це не допомагає, можна розглянути можливість звернутися до юриста або звернутися до правоохоронних органів, якщо ви вважаєте, що ваші права порушені.
В будь-якому випадку, на майбутнє, важливо завжди вести записи всієї переписки та документів, пов’язаних із замовленням, щоб мати докази своєї роботи та прав на оплату.