Які наслідки має вплив мас-медіа по відношенню до людей? Негативні чи позитивні? Як правильно це описати в есе?
Забули пароль? Будь ласка, введіть адресу електронної пошти. Ви отримаєте посилання та створите новий пароль.
Будь ласка, коротко поясніть, чому Ви вважаєте, що про це запитання слід повідомити.
Будь ласка, коротко поясніть, чому Ви вважаєте, що про цю відповідь слід повідомити.
Будь ласка, коротко поясніть, чому Ви вважаєте, що про цього користувача слід повідомити.
Мас-медіа, такі як телебачення, радіо, преса, інтернет, соціальні мережі, відіграють важливу роль в житті сучасної людини. Вони надають інформацію, розважають, навчають, формують думку, впливають на поведінку і світогляд людей. Однак, вплив мас-медіа на сучасну людину може бути як позитивним, так і негативним явищем.
З одного боку, мас-медіа мають позитивний вплив на сучасну людину. Вони надають інформацію про події в світі, в країні, в регіоні, в місті, в суспільстві, в культурі, в науці, в техніці, в спорті, в економіці, в політиці, в освіті, в охороні здоров’я, в екології, в безпеці та інших сферах життя.
Люди можуть отримувати інформацію з різних джерел, порівнювати її, аналізувати, робити висновки, приймати рішення, діяти. Мас-медіа також розважають людей, надаючи їм можливість відпочивати, розслаблятися, сміятися, плакати, мріяти, захоплюватися, насолоджуватися. Мас-медіа навчають людей, надаючи їм інформацію про нові технології, продукти, послуги, можливості, навички, знання, вміння.
Мас-медіа формують думку людей, надаючи їм можливість висловитися, поділитися думкою, проголосувати, взяти участь в дискусіях, дебатах, обговореннях. Мас-медіа впливають на поведінку людей, надаючи їм приклад, модель, стандарт, норму, правило, цінність.
З іншого боку, мас-медіа мають негативний вплив на сучасну людину. Вони можуть надавати неправдиву, неповну, упереджену, спотворену, маніпулятивну інформацію, яка може ввести людей в оману, дезінформувати, дезорієнтувати, обманути, збудити страх, тривогу, паніку, агресію, ненависть, ворожнечу, конфлікт.
Мас-медіа також можуть розважати людей в негативному сенсі, надаючи їм можливість спостерігати за насильством, жорстокістю, сексуальністю, вульгарністю, образами, приниженнями, знущаннями, злочинами, збоченнями, аморальністю. Мас-медіа можуть навчати людей в негативному сенсі, надаючи їм інформацію про шкідливі звички, залежності, захворювання, відхилення, девіантності, злочинність, тероризм, екстремізм, радикалізм.
Мас-медіа можуть формувати думку людей в негативному сенсі, надаючи їм можливість маніпулювати, впливати, тиснути, обмежувати, цензурувати, забороняти, переслідувати, репресувати. Мас-медіа можуть впливати на поведінку людей в негативному сенсі, надаючи їм приклад, модель, стандарт, норму, правило, цінність, які суперечать моральним, етичним, правовим, гуманним, соціальним, культурним, релігійним, національним, громадським цінностям і нормам.
Таким чином, вплив мас-медіа на сучасну людину може бути як позитивним, так і негативним явищем. Все залежить від того, як люди використовують мас-медіа, яку інформацію вони отримують, як вони її сприймають, аналізують, оцінюють, використовують, як вони реагують на неї, чим вони керуються, яких цінностей і норм вони дотримуються. Тому важливо, щоб люди були інформованими, критичними, уважними, розумними, відповідальними, моральними, етичними, правовими, гуманними, соціальними, культурними, релігійними, національними, громадськими споживачами мас-медіа, щоб мати можливість отримувати користь від мас-медіа, а не зазнавати шкоди від них.