Підкажіть, від чого залежить такий вибір матеріалів для гальмових колодок у літаків?
Забули пароль? Будь ласка, введіть адресу електронної пошти. Ви отримаєте посилання та створите новий пароль.
Будь ласка, коротко поясніть, чому Ви вважаєте, що про це запитання слід повідомити.
Будь ласка, коротко поясніть, чому Ви вважаєте, що про цю відповідь слід повідомити.
Будь ласка, коротко поясніть, чому Ви вважаєте, що про цього користувача слід повідомити.
Гальмівні колодки літаків виготовляють з матеріалів з великою питомою теплоємністю і високою температурою загорання з кількох причин:
– Висока теплоємність. Матеріали з великою питомою теплоємністю можуть поглинати і розподіляти велику кількість тепла. Під час гальмування літака велика кількість енергії перетворюється на тепло в результаті тертя між гальмівними колодками і гальмівними дисками. Матеріали з високою теплоємністю дозволяють поглинати це тепло і розподіляти його швидко, запобігаючи перегріву гальмівної системи.
– Висока температура загорання. Під час гальмування виникає значна кількість тепла, яке може спричинити появу іскор або загоряння. Матеріали з високою температурою загорання мають властивість горіти лише при дуже високих температурах, що дозволяє контролювати процес гальмування і знижувати ризик небажаного загоряння. Більшість гальмівних матеріалів розробляються таким чином, щоб вони загоралися лише в екстремальних випадках, наприклад, при великих навантаженнях або довготривалому гальмуванні.
Застосування матеріалів з великою питомою теплоємністю і високою температурою загорання допомагає забезпечити ефективну роботу гальмівних систем літаків, зменшує ризик перегріву та забезпечує безпеку гальмування під час посадки та інших маневрів.