Забули пароль

Забули пароль? Будь ласка, введіть адресу електронної пошти. Ви отримаєте посилання та створите новий пароль.

Є обліковий запис? Увійдіть зараз

Будь ласка, коротко поясніть, чому Ви вважаєте, що про це запитання слід повідомити.

Будь ласка, коротко поясніть, чому Ви вважаєте, що про цю відповідь слід повідомити.

Будь ласка, коротко поясніть, чому Ви вважаєте, що про цього користувача слід повідомити.

УвійтиРеєстрація

iHaveQuestions

iHaveQuestions Логотип iHaveQuestions Логотип

iHaveQuestions Навігація

  • Дім
  • Про нас
    • База знань
    • Користувачі
    • Категорії запитань
    • Ключові слова
    • Система відзнак
  • Контакти
Пошук
Поставити запитання

Мобільне меню

Закрити
Поставити запитання
  • Дім
  • Запитання
    • Без відповіді
    • Нещодавно створені
    • Випадкові
    • З найбільшою кількістю переглядів
    • З найбільшою кількістю відповідей
    • З найбільшою кількістю голосів
  • Категорії
  • Спільноти
  • Опитування
  • Ключові слова
  • Користувачі
  • Система відзнак
  • FAQs
  • Дім
  • Про нас
    • База знань
    • Користувачі
    • Категорії запитань
    • Ключові слова
    • Система відзнак
  • Контакти
Дім/Запитання/Q 24497
Далі
В процесі
Анонім
  • 1
Анонім
Запитав: 25 Жовтня, 20232023-10-25T01:43:33+03:00 2023-10-25T01:43:33+03:00Категорія: Освіта та навчання

У чому полягає сутність цифрової компетентності працівника закладу освіти?

  • 1

Які аспекти необхідно враховувати вчителю з точки зору цифрової компетентності?

  • 1 1 Відповідь
  • 53 Перегляди
  • Скарга

Пов'язані запитання

  • Есе на тему: «Як ШІ впливає на систему освіти?»
  • Загадка: «У якому місяці балакуча Настя розмовляє найменше?»
  • Що таке МФО?
  • Що таке компетентність?
  • Наприкінці 1950-х рр. в СРСР розпочалася реформа шкільної освіти, одним із положень якої передбачався вибір батьками мови навчання дітей. Українська ...
Залишити відповідь

Залишити відповідь
Скасувати коментар

Завантажити

Оберіть відеохостинг, на якому знаходиться Ваше відео.

Введіть ідентифікатор відео. Наприклад, посилання: «https://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs», ідентифікатор це: «sdUUx5FdySs».

Код перевірки: Натисніть на зображення, щоб оновити код перевірки.

1 Відповідь

  • Найстаріші
  • Нещодавно створені
  • Випадкові
  1. Kuzya Радник
    2023-10-25T01:47:04+03:00Відповідь додана 25 Жовтня, 2023 о 1:47 am

    Сутність цифрової компетентності працівника закладу освіти полягає в здатності ефективно використовувати цифрові технології для професійної діяльності та навчання. Цифрова компетентність включає в себе наступні компоненти:
    – Технологічні навички: розуміння основ цифрових технологій та вміння їх використовувати для виконання конкретних завдань.
    – Інформаційні навички: вміння знаходити, оцінювати та використовувати інформацію з цифрових джерел.
    – Комунікативні навички: вміння ефективно спілкуватися з іншими людьми за допомогою цифрових технологій.
    – Критичне мислення: вміння оцінювати цифрові ресурси та критично ставитися до інформації, отриманої з цифрових джерел.
    – Соціально-емоційні навички: вміння використовувати цифрові технології для співпраці, спілкування та вирішення проблем.

    Цифрова компетентність працівника закладу освіти є важливою для ефективного виконання його професійних обов’язків. Цифрові технології все більше використовуються в освітньому процесі, і працівники закладів освіти повинні бути в змозі використовувати їх для створення навчальних матеріалів, проведення уроків та оцінювання навчальних досягнень учнів. Крім того, цифрові технології можуть використовуватися для професійного розвитку працівників закладів освіти, для спілкування з колегами та для доступу до освітніх ресурсів.

    Ось деякі приклади того, як цифрові технології можуть бути використані працівниками закладів освіти:
    – Створення навчальних матеріалів: цифрові технології можна використовувати для створення інтерактивних уроків, відеоуроку, тестових завдань та інших матеріалів.
    – Проведення уроків: цифрові технології можна використовувати для проведення інтерактивних уроків, для демонстрації дослідів та для створення віртуальних лабораторій.
    – Оцінювання навчальних досягнень учнів: цифрові технології можна використовувати для створення тестових завдань, для проведення онлайн-контролів та для аналізу результатів навчання.
    – Професійне розвиток: цифрові технології можна використовувати для відвідування онлайн-курсів, для спілкування з колегами та для доступу до освітніх ресурсів.

    Працівники закладів освіти повинні постійно розвивати свою цифрову компетентність, щоб бути в змозі ефективно використовувати цифрові технології в професійній діяльності.

    • 0
    • Відповісти
    • Поділитися
      Поділитися
      • Facebook
      • Twitter
      • LinkedIn
      • Скарга

Бічна панель

Поставити запитання
  • Випадкові
  • Відповіді
  • Green_Light
    Green_Light додав нову відповідь Станом на 2 червня 2025 року, єдина фіксована ціна на… 2 Червня, 2025 в 1:33 pm
  • Green_Light
    Green_Light додав нову відповідь Довідка ОК-5 – це офіційний документ з реєстру застрахованих осіб… 2 Червня, 2025 в 1:26 pm
  • Green_Light
    Green_Light додав нову відповідь Назва місяця червень в українській мові має природне походження і… 2 Червня, 2025 в 1:03 pm

Нижній колонтитул

iHaveQuestions

Коротко про головне

iHaveQuestions – український простір для питань та відповідей, де кожен користувач має можливість спілкуватися, ділитися ідеями та отримувати нові знання.

Меню

  • Дім
  • Про нас
  • Підтримка

Документи

  • Умови використання
  • Політика конфіденційність
  • Політика обробки файлів cookie

© 2022, iHaveQuestions. Усі права захищені.
Зроблено з ❤️​ спеціально для користувачів з 🇺🇦​