База знань
Мені обов'язково реєструватись на сайті, щоб поставити запитання?
Реєстрація не є обов'язковою – запитання та відповіді може додавати будь-який користувач чи відвідувач. Тим не менш, реєстрація не потребує багато часу і надає Вам можливість заробляти бали та отримати певний бейджик, бачити свою статистику запитань та відповідей, тощо.
Що заборонено робити на сайті?
– неузгоджена реклама, спам, реферальні посилання у питаннях, відповідях, коментарях, спільнотах, тегах, тощо;
– публікувати порнографію, шок-контент та матеріали, що містять сцени насильства, жорстокості небезпечних дій, тощо;
– використовувати нецензурну мову та ображати інших користувачів;
– публікувати питання, які у своїх формулюваннях містять завуальовані твердження чи судження або явно мають на увазі певну відповідь;
– публікувати все, що суперечить законодавству;
За будь-яке порушення є певне покарання від попередження до блокування на сайті, тощо.
– публікувати порнографію, шок-контент та матеріали, що містять сцени насильства, жорстокості небезпечних дій, тощо;
– використовувати нецензурну мову та ображати інших користувачів;
– публікувати питання, які у своїх формулюваннях містять завуальовані твердження чи судження або явно мають на увазі певну відповідь;
– публікувати все, що суперечить законодавству;
За будь-яке порушення є певне покарання від попередження до блокування на сайті, тощо.
У певних користувачів є бали та кольоровий бейджик, як це працює?
У просторі iHaveQuestions існує «Система відзнак», яка дозволяє заробляти бали за певні дії та Вашу активність на сайті. Наприклад, Ви маєте змогу заробити бали за реєстрацію, за запрошення друзів через спеціальне посилання, за створення запитання та відповідей і багато інших можливостей. При наборі балів у Вас змінюється кольоровий бейджик, який відображається біля Вашого імені користувача. Також завдяки балам є можливість придбати закріплення на головній сторінці Вашого запитання на певний час. Більше інформацію можете побачити на спеціальній сторінці «Система відзнак».
Бейджик, якого не має у загальному списку – як мені отримати такий?
Отримати спеціальний бейджик (з Вашим словом або словосполученням) є можливість за допомогу та підтримку в розвитку простору iHaveQuestions. До уваги приймається: створення цікавих питань та корисних відповідей, підтримка спільнот, створення нових категорій та будь-яка інша корисна активність на сайті.
Що таке «Спільноти»?
Спільноти – це місце, де користувачі мають змогу спілкуватися та робити щось разом: ділитися своїми думками, ідеями, публікувати питання та відповіді навколо певної теми. Це корисний інструмент для авторів та представників компаній, які бажають об'єднати користувачів за інтересами.
Спільнота, на відміну від звичайних запитань та відповідей, спрямовано на спілкування певної групи людей. Тут є можливість обговорювати безліч різних тем одним колом учасників. Спільнота створюється користувачами, та має своїх засновників, які відповідають за зміст, контроль ситуації та якість дискусії. У кожній спільноті можуть бути встановлені свої правила, за якими відбувається спілкування.
Спільнота, на відміну від звичайних запитань та відповідей, спрямовано на спілкування певної групи людей. Тут є можливість обговорювати безліч різних тем одним колом учасників. Спільнота створюється користувачами, та має своїх засновників, які відповідають за зміст, контроль ситуації та якість дискусії. У кожній спільноті можуть бути встановлені свої правила, за якими відбувається спілкування.
Як пройти верифікацію на сайті?
Верифікація – перевірка користувача на справжність. Іншими словами, це підтвердження, чи справді власник облікового запису – той, ким він себе називає. І не важливо, аккаунт це конкретної людини чи будь-якої компанії.
Якщо обліковий запис успішно пройшов верифікацію, то у профілі користувача, праворуч від нікнейму Ви будете бачити синю галочку.
Ми верифікуємо лише ті сторінки, власники яких є публічно відомі. Прохання про верифікацію надсилайте до нашої служби підтримки через сторінку «Контакти».
Якщо обліковий запис успішно пройшов верифікацію, то у профілі користувача, праворуч від нікнейму Ви будете бачити синю галочку.
Ми верифікуємо лише ті сторінки, власники яких є публічно відомі. Прохання про верифікацію надсилайте до нашої служби підтримки через сторінку «Контакти».
У меня є питання стосовно простору iHaveQuestions, але я не знайшов відповідь, що робити?
Ви можете звернутися до нас через сторінку «Контакти».